#Фотозвіт з другої зміни оздоровчого табору для дітей з Білозерської громади
Діти та підлітки вже безпечно повернулися додому та готуються до початку навчання. У «Мшанецьких колибах» вони відпочивали, відвідували групові тренінги та арттерапивтичні заняття, грали в настільні ігри та волейбол, покращували свій психоемоційний стан, насолоджувались краєвидами та спілкуванням. А далі невеликий опис підтримуючих занять, які проводились кожного нашого активного дня!
✴️День перший - знайомство
Кожен учасник презентував себе, а потім вже в групах створювали герби колиб. Хоч більшість дітей були знайомі один з одним, але деякі не бачились ще з початку повномасштабного вторгнення. В перший же день крига скресла, всі роззнайомились та вже єдиним колективом бралися за нові пригоди.
✴️День другий - робота в команді
Психологиня Ольга Сенчишин провела тренінгове заняття на тему «Я хочу, я можу, я вмію». Дітям було запропоновано ряд вправ для налагодження емоційного клімату і роботі команди і створення приємної атмосфери для перебування у таборі. На арттерапії поєднували елементи минулого майбутнього і теперішнього.
✴️ День третій - самооцінка
Діти виконували вправи для розуміння важливості своїх емоцій і важливості себе у сім’ї, родині, спільноті, країни. Було проведено дослідження «Рівень самооцінки» за бажанням діти отримали індивідуальні консультації. Малювали кавою свої емоції.
✴️День четвертий - мрії
Під час арттерапевтичного заняття малювали місто мрії. В невеликих групах на величезних ватманах створювали не просто малюнок, а об’ємний шедевр з кольорового паперу, квітів, камінців, шишок та інших підручних матеріалів. Створювали свої міста мрії і рефлексували хто що міг би робити у цьому місті. На диво кожне місто хоч трошки було схоже на Білозерку.
✴️День п’ятий - комунікація
Почали з мінілекції про види комунікації, важливість не тільки вміти говорити, але і слухати. Також провели різні вправи на комунікацію в парі чи в групі з використанням методів вербальної і нелегального спілкування.
✴️День шостий - командотворення
Виконували вправи, які допомагають знайти комфортні шляхи роботи в команді, вирішення конфліктів та проявити свої лідерські якості.
✴️День сьомий - маскотерапія
Діти за допомогою гіпсових бинтів створювали маску людини, тварини або вигаданого створіння. Робота з гіпсом позитивно впливає на розвиток моторики рук, а також має заспокійливий ефект. Потім наділили маску негативними спогадами та відчуттями - тим від чого б діти хотіли відмовитись. Потім всі маски зламали і викинуті, а разом з ними і негативні відчуття.
✴️День восьмий - пам’ять та увага
Цього дня виконували безліч вправ та ігор на запам’ятовуванні та логічне мислення.
✴️День дев’ятий - подолання страхів
Психологиня обговорила з дітьми складну тему страхів та конфліктів - які причини можуть бути, до чого можуть призвести, як не піддатися емоціям? Діти ознайомились з простими вправами самодопомоги, які потрібно використовувати під час заціпеніння, відчуття страху чи тривожності.
✴️День десятий - підбивання підсумків
Відбулось тренінгове заняття “Дозволь собі бути щасливим!” Під час вправ діти відчули свою особливість і свою важливість у цьому світі. Діти на малюнках зображували свої враження про перебування у таборі та планували наступну зустріч з друзями.
Таборування організували ГО "Білозерський центр регіонального розвитку" та ГО «Магура» за фінансової підтримки Razom for Ukraine!
Дописати коментар
0 Коментарі