#Фотозвіт з другої зміни оздоровчого табору для дітей з Білозерської громади

Діти та підлітки вже безпечно повернулися додому та готуються до початку навчання. У «Мшанецьких колибах» вони відпочивали, відвідували групові тренінги та арттерапивтичні заняття, грали в настільні ігри та волейбол, покращували свій психоемоційний стан, насолоджувались краєвидами та спілкуванням. А далі невеликий опис підтримуючих занять, які проводились кожного нашого активного дня!

✴️День перший - знайомство

Кожен учасник презентував себе, а потім вже в групах створювали герби колиб. Хоч більшість дітей були знайомі один з одним, але деякі не бачились ще з початку повномасштабного вторгнення. В перший же день крига скресла, всі роззнайомились та вже єдиним колективом бралися за нові пригоди. 

 

✴️День другий - робота в команді

Психологиня Ольга Сенчишин провела тренінгове заняття на тему «Я хочу, я можу, я вмію». Дітям було запропоновано ряд вправ для налагодження емоційного клімату і роботі команди і створення приємної атмосфери для перебування у таборі. На арттерапії поєднували елементи минулого майбутнього і теперішнього.  

 

✴️ День третій - самооцінка

Діти виконували вправи для розуміння важливості своїх емоцій і важливості себе у сім’ї, родині, спільноті, країни. Було проведено дослідження «Рівень самооцінки» за бажанням діти отримали індивідуальні консультації. Малювали кавою свої емоції.

 

✴️День четвертий - мрії 

Під час арттерапевтичного заняття малювали місто мрії. В невеликих групах на величезних ватманах створювали не просто малюнок, а об’ємний шедевр з кольорового паперу, квітів, камінців, шишок та інших підручних матеріалів.   Створювали свої міста мрії і рефлексували хто що міг би робити у цьому місті. На диво кожне місто хоч трошки було схоже на Білозерку.

 

✴️День п’ятий - комунікація

Почали з мінілекції про види  комунікації, важливість не тільки вміти говорити, але і слухати. Також провели різні вправи на комунікацію в парі чи в групі з використанням методів вербальної і нелегального спілкування. 

 

✴️День шостий - командотворення

Виконували вправи, які допомагають знайти комфортні шляхи роботи в команді, вирішення конфліктів та проявити свої лідерські якості. 

 

✴️День сьомий - маскотерапія 

Діти за допомогою гіпсових бинтів створювали маску людини, тварини або вигаданого створіння. Робота з гіпсом позитивно впливає на розвиток моторики рук, а також має заспокійливий ефект. Потім наділили маску негативними спогадами та відчуттями - тим від чого б діти хотіли відмовитись. Потім всі маски зламали і викинуті, а разом з ними і негативні відчуття.

 

✴️День восьмий - пам’ять та увага

Цього дня виконували безліч вправ та ігор на запам’ятовуванні та логічне мислення.  

 

✴️День дев’ятий - подолання страхів

Психологиня обговорила з дітьми складну тему страхів та конфліктів - які причини можуть бути, до чого можуть призвести, як не піддатися емоціям? Діти ознайомились з простими вправами самодопомоги, які потрібно використовувати під час заціпеніння, відчуття страху чи тривожності.

 

✴️День десятий - підбивання підсумків

Відбулось тренінгове заняття “Дозволь собі бути щасливим!” Під час вправ діти відчули свою особливість і свою важливість у цьому світі. Діти на малюнках зображували свої враження про перебування у таборі та планували наступну зустріч з друзями. 


Таборування організували ГО "Білозерський центр регіонального розвитку" та ГО «Магура» за фінансової підтримки Razom for Ukraine!


#razomgrants #RazomRelief













Дописати коментар

0 Коментарі