закупівлі
Шукаємо в команду Помічника чи помічницю головної бухгалтерки
ГО "Білозерський центр регіонального розвитку" запрошує в команду помічника/-цю головного бухгалтера / Бухгалтер/-ка по первинній документації в офіс в м.Миколаїв. Термін прийому резюме до 28 лютого 2025р.
- Заробітна плата 12 000 - 20 000 грн (залежно від кваліфікації та досвіду)
- В офісі/на місці
- Повна зайнятість
- Офіс з безперебійним інтернетом та генератором
- Корпоративні заходи
- Регулярний перегляд зарплат
- Безкоштовне навчання
В своїй роботі ми керуємося цінностями – гідність, саморозвиток та командна робота, та дотримуємося принципів – професіоналізм, орієнтованість на потреби та результат, прозорість, гуманність, гнучкість та толерантність.
В БЦРР ми створюємо таке робоче середовище, де кожен член команди має можливість розвиватися, вдосконалювати свої знання та відчувати свій внесок у підтримку та розвиток деокупованих громад Херсонщини.
Маємо багато ідей та планів, тому збільшуємо команду для їх реалізації.
Чим ви будете займатися?
Обробка первинної документації:
Чим ви будете займатися?
Обробка первинної документації:
- Прийом, перевірка та систематизація первинних документів;
- Ведення обліку робочого часу співробітників та формування/контроль наявності кадрових документів;
- Контроль правильності оформлення документів відповідно до законодавства.
- Формування внутрішньої звітності та асистування у формуванні звітності перед донором;
- Формування реєстрів первинних документів і їх архівування.
- Введення первинної інформації в облікову програму BAS.
- Контроль за своєчасним внесенням інформації.
- Ведення реєстру договорів із постачальниками та покупцями.
- Звірка взаєморозрахунків із контрагентами.
- Підготовка відповідей на запити контрагентів щодо первинної документації.
- Контроль за своєчасним підписанням документів.
- Організація відправлення та отримання документів через кур'єрські служби або пошту.
- Повна зайнятість. Графік роботи 5/2 пн — пт з 09:00 до 18:00 (в офісі).
- Досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року.
- Вища освіта (освіта у сфері бухгалтерського обліку, фінансів чи економіки є перевагою).
- Навички роботи з ПК (MS Office, Excel).
- Базове розуміння бухгалтерського обліку та бажання вчитися.
- Комунікабельність, здатність до швидкого навчання, уважність, відповідальність і вміння працювати в команді.
- Грамотна усна та письмова ділова українська мова.
- Випробувальний термін – 2 місяці.
- Ви працюватимете під керівництвом досвідченого бухгалтера, який допоможе освоїти всі тонкощі професії.
- Конкурентна заробітна плата: на період випробувального терміну 12 000 грн, після терміну – від 15 000 грн до 20 000 грн. (залежно від досвіду та кваліфікації).
- Зі збільшенням обов’язків розмір заробітної плати переглядається.
- Можливість професійного розвитку в дружній і підтримуючій команді.
- Офіційне працевлаштування та комфортні умови роботи.
- Ви станете частиною організації, яка цінує ваш вклад, підтримує ваше професійне зростання та створює умови для вашого розвитку.
- Ваші досягнення будуть помічені й винагороджені.
Як подати заявку?
- На електронну пошту office@bcrr.org.ua надішліть ваше резюме разом із посиланнями на профілі у соцмережах (Instagram, Facebook, Tik-Tok тощо).
- Додайте короткий супровідний лист із мотивацією.
- Термін прийому документів кандидатів/-ок до 28 лютого 2025р.
- Відібраних кандидатів запросимо на онлайн-співбесіду.
Дописати коментар
0 Коментарі