Микільські старшокласники навчилися креативно мислити


Новий для себе напрямок - тренінгову роботу з учнями - розпочала Білозерська районна філія Херсонського обласного центру зайнятості. Перший захід відбувся в Микільській ЗОШ у співпраці з ГО «Білозерський центр регіонального розвитку», які тривалий час є надійним партнером та соратником філії. 


Десять енергійних та харизматичних юнаків та дівчат з 11 класу три години тренували уяву і розвивали творчість. Створювали і знаходили нові оригінальні ідеї. А головне – дізналися як ці ідеї перетворити в функціональні, тобто вчилися застосовувати навик у реальному житті. Керували творчим процесом фахівчині Корміленко Інна та Неннова Євгенія.


Розпочали тренінг зі знайомства. Вправа пройшла весело та нестандартно. Імена присутніх було перетворено в абревіатури, які згодом розшифровували в реченні. Інколи виходили назви фірм, подеколи – назви книжок, або ж і зовсім фантастичні речі. 


Потім, свої очікування присутні «вішали сушитися», що символізувало – чистоту сприйняття та бажання приймати нову інформацію для покращення якості життя. 

З кожною новою вправою робота набирала обертів та драйву. Дві команди за 1 хвилину влаштували мозкові штурми та генерували ідеї на запропоновані життєві ситуації. Список ідей розширювався прямо у процесі презентації. Процес творчого мислення було не зупинити. І це свідчило лише про те, що чекати натхнення не потрібно. Достатньо поставити мету і почати діяти! 


В перерві на брейк-каву – ласували смаколиками, пили ароматні, різні за смаками, зігріваючі чаї. Ділилися враженнями, ідеями, баченнями майбутнього. 

Навіть розслаблялися та знімали напруження – працюючи. Вправа «Каляки-маляки» викликала у дітей неабиякий інтерес. Всі цілком занурилися у творчість. Серед неймовірної кількості хаотично намальованих ліній вишукували образи, і навіть – цілі картини. А, розповіді, які супроводжували ці роботи – були захоплюючими, фантастичними, місцями – зухвалими. Але всі – цікавими і індивідуальними. 


Вправа «Асоціації» мабуть викликала найбільший резонанс у групи. Кожну професію кожен з присутніх читав навпаки (справа виявилася не з легких). Всі інші намагалися зрозуміти назву. 

Деякі професії викликали складнощі, були малознайомими, або ж і зовсім незнайомі. Тоді разом визначали суть професії, намагалися застосовувати одну і ту ж професію у різні сфери діяльності. Приводили життєві приклади. 


Але захопили асоціації з цими професіями. Так, наприклад, порівнюючи журналіста з твариною виник образ папуги. А дизайнер виявився шиншилою. Коучера ж порівняли з многокутниками. Бо він «допомагає знайти багато можливостей та виходів». А лікаря – з кактусом. 

Енергетика та атмосфера була чудова. Наприкінці зустрічі, незважаючи на втому, молодь висловлювала тренерам вдячність, що було дуже приємно. Відкрито ділилася враженнями та гарним настроєм. Розповідали про вправи, які захопили або зацікавили. Ділилися своїми планами на майбутнє. 

«Ігровий режим» - це чудовий підхід до серйозних питань. Інформація легко та весело сприймається та запам’ятовується. Сподіваємося, що і через роки, у дорослому житті, ці навики не раз стануть у нагоді вже дорослим.

Тренінг відбувся в рамках проекту "Посилення правових можливостей об'єднаних громад у захисті прав дітей та жінок " за фінансової підтримки Міжнародний фонд "Відродження" та сприяння Мережа правового розвитку.

Дописати коментар

0 Коментарі