Колектив Херсонського державного будинку художньої творчості дізнався про особливості організації роботи щодо протидії булінгу







Від того, в якій атмосфері перебувають діти, залежить їхній настрій, їхнє здоров’я, їхнє бажання вчитися, приходити до закладу освіти. Безпечна, доброзичлива атмосфера, заснована на довірі і  повазі є найкращою основою, щоб запобігти булінгу (цькуванню) в закладі освіти.



З цією метою, на запрошення керівника Херсонського держаного будинку художньої творчості Висовень Валерія, 19 листопада 2019 року юристи ГО «Білозерський центр регіонального розвитку» Наталя Юшко та В’ячеславЛях, провели семінар з «Організації роботи педагогічного колективу щодо протидії боулінгу та випадків насильства».



Юристи відмітили, що першими кроками унормування роботи навчального закладу у протидії боулінгу повинні бути саме:
- розроблення та запровадження порядоку (чітку послідовність) повідомлення про випадок булінгу (цькування) чи підозру про його вчинення (тобто хто і куди може звернутись);
- послідовність розгляду таких заяв в закладі освіти та процедуру неупередженого розслідування обставин випадків булінгу (цькування) у закладі.

Всі працівники, батьки та учні мають знати, що вони повинні повідомити про випадки булінгу (цькування), які їм стали відомі або про які вони підозрюють. Якщо це дитина, то вона може сказати батькам, вчителям, зателефонувати на гарячу лінію телефону довіри або одразу в поліцію. Якщо це дорослий – повідомити керівника закладу освіти, або уповноважену особу, або одразу звернутись в поліцію. У разі, якщо випадок булінгу, свідком якого став цей дорослий, потребує негайного втручання та загрожує життю і здоров’ю його учасників – також негайно повідомити поліцію, у разі необхідності органи охорони здоров’я для надання екстреної медичної допомоги. Це стосується всіх сторін булінгу (цькування), в тому числі свідків або тих, хто знав про можливість вчинення булінгу (цькування).


Коли керівник закладу освіти отримує заяву про випадок булінгу, він негайно повідомляє поліції, службі у справах дітей, батькам або законним представникам дитини. Потім видає наказ, яким визначає склад комісії з розгляду випадків булінгу (цькування). Для кожного конкретного випадку слід визначати новий склад такої комісії, аби забезпечити неупереджений розгляд випадку.

Таким чином, заклад освіти повинен мати затвердженні:
− правила поведінки в закладі освіти
− план заходів закладу освіти, спрямованих на запобігання та протидію
булінгу (цькуванню);
− порядок реагування в закладі освіти на випадки булінгу (цькування);
− порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) або
підозру про їх вчинення;
− діяльність комісії закладу освіти з розгляду випадків блінгу (цькування);
− відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування).
з якими всі вчителі, представники адміністрації та інші працівники закладу освіти, батьки, учні мають пройти інструктаж і бути поінформованими.


Захід проведено в рамках проекту “Посилення правових можливостей об’єднаних громад у захисті прав дітей та жінок“ за фінансової підтримки Міжнародний фонд “Відродження “.





Дописати коментар

0 Коментарі