Психологічний майстер-клас для працівниць Киселівського старостату




Кому потрібно вміти спілкуватися? Та всім. А для чого ви спілкуєтеся? Дехто - заради бесіди. Але для працівників, наприклад, старостату важливе порозуміння з клієнтами. Саме цій майстерності вчилися на зустрічі із психологинею Інною Корміленко під час виїзду мобільної бригади до села 28 квітня.

Колективу Киселівського старостинського округу Чорнобаївської СТГ важливий комфорт на роботі. За кожну людину своєї громади вони вболівають серцем і душею, але все одно конфлікти та нерозуміння трапляються. Тому на запит працівників старостату фахівці мобільної бригади провели міні майстер-клас "Мистецтво спілкування з клієнтами для досягнення порозуміння", який допоможе бути більш ефективними у роботі з клієнтами.

Головний меседж - люди по різному сприймають інформацію. Є чотири типи людей - візуали, аудіали, кінестетики та дискрети. В залежності від того, з ким саме контактуєш, є певні підходи та особливості в спілкуванні для того, щоб обидві сторони були задоволені: клієнт - отримав якісну послугу, а спеціаліст - комфортно виконав свою роботу.

Разом визначили сильні та слабкі сторони всіх типів, найчастіші лінії їх поведінки і оптимальні варіанти побудови розмови.

“Наприклад, візуалу достатньо один раз побачити, ніж сто разів почути, аби правильно сприймати інформацію. Тому йому варто запропонувати все, що каже спеціаліст, записувати!
Компліменти, приємні та ніжні слова, приємний тембр голосу та манера подачі – шлях до серця аудіала. Тому варто ні в якому разі не підвищувати голос!
"Давайте РОЗБЕРЕМО вашу ситуацію і ви ВІДЧУЄТЕ, як її краще вирішити", такими словами краще починати бесіду з кінестетиком” - поділилася практичними порадами пані Інна.

Робота з вигаданих вправ вилилася в розбір безлічі реальних прикладів із професійного життя. Цікаво аналізувати ситуації, маючи вже новий багаж знань, виявили потенційні шляхи покращення взаємодії з клієнтами. Вже на етапі навчання працівниці старостату побачили свої помилки в минулих ситуаціях та шляхи їх виправлення.

Дякуємо за теплу атмосферу та інтерес до нового. До зустрічі!

🟩 Ця публікація була підготовлена в рамках проєкту «Допомога та захист прав жителів п’яти деокупованих громад Херсонщини», який впроваджує громадська організація «Білозерський центр регіонального розвитку» за фінансової підтримки Європейського Союзу, Нідерландського Гельсінського Комітету, МГО “Людина в біді” та Паризького центру громадянського суспільства. Її зміст є виключною відповідальністю ГО «Білозерський центр регіонального розвитку» і не обов’язково відображає погляди Європейського Союзу.

Дописати коментар

0 Коментарі