Наш психолог допоміг дитині повірити у власні сили та знову полюбити книжки



Спочатку ковід, а потім війна відібрали у дітей повноцінне дитинство. Обмеження у спілкуванні та навчанні впливають на розвиток дітей. Варто додати сюди стреси та тривоги, які дитина отримує під час війни.

Батьки не рідко приходять до психологині Інни Корміленко саме для розв'язання проблем дитини. А потім виявляється, що мамі або татові допомога потрібна не менше, ніж дитині. Саме через роботу з дитиною психолог може поступово покращити ситуацію у всій сім’ї.

“Більшість дітей залюбки йдуть на контакт і працюють. Одне з останніх звернень стосувалося "ступору", в який впадав 10-річний хлопчик кожного разу, коли мова заходила про читання. Активний і рухливий у житті, він завмирав при одному згадуванні про книжку і дивився у одну точку. На питання ніяк не реагував. Така поведінка змусила маму звернутися до нас” - розповідає пані Інна.

Психолог зустрілась з хлопчиком. Виявилося, що він із задоволенням та достатньо відкрито іде на контакт. Він обожнює математику, цікавиться всіма іншими предметами та має кмітливий та жвавий розум.

Всі зустрічі з психологинею для дітей проходять у ігровій формі. Однією із пристрастей маленького клієнта були динозаври, то ставку зробили саме на них. Під час гри і проговорення різних ситуацій як казки виявилось, що динозаврик Гоша ненавидить читати, бо в нього не дуже виходить і з нього глузують однокласники-динозаврики. До того ж вчитель, старий і наймудріший динозавр дозволив собі некоректне висловлювання на адресу Гоші, чим дуже засмутив його. Так у маленького динозаврика визріло рішення більше ніколи не читати. Все одно його вже всі вважали нездарою, тож яка різниця вміє він читати чи ні...

“Пару занять довелося присвятити пробудженню інтересу до читання у дитини та повернення віри у себе та свої здібності. Зараз заняття направлені на розвиток когнітивних навичок - уваги, сприйняття, пам'яті, мотивації, когнітивної гнучкості, реорганізації та психічної оцінки. Ці навички синтезують у собі нашу здатність аналізувати, оцінювати, зберігати інформацію, пригадувати досвід, порівнювати й визначати дії. Слабкі когнітивні навички можна підсилити, а нормальні когнітивні навички – покращити, тим самим полегшуючи та покращуючи продуктивність процесу навчання” пояснює пані Інна.

Зараз, коли за плечима вже 8 занять. Хлопчик не тільки не впадає у неприродні стани при пропозиції почитати, а залюбки читає. Звісно з технікою читання, швидкістю, увагою треба попрацювати, бо є куди рости. Але результат видно вже зараз. Мати задоволена. Як і маленький клієнт, який кожного разу біжить на заняття із новим букетом для психологині. Справжній джентльмен росте!

Психологічну консультацію можна отримати за телефонами або домовитись про очну зустріч! Телефонуйте - (066)999-01-42

🟩Ця публікація була підготовлена в рамках проєкту «Допомога та захист прав жителів п’яти деокупованих громад Херсонщини», який впроваджує громадська організація «Білозерський центр регіонального розвитку» за фінансової підтримки Європейського Союзу, Нідерландського Гельсінського Комітету, МГО “Людина в біді” та Паризького центру громадянського суспільства. Її зміст є виключною відповідальністю ГО «Білозерський центр регіонального розвитку» і не обов’язково відображає погляди Європейського Союзу.

Дописати коментар

0 Коментарі