Оголошення про закупівлі текстильних виробів (рушників, ковдр, подушок, постільної білизни) та харчових ємкостей для води


ГО “Білозерський центр регіонального розвитку”, Організатор закупівлі, впроваджує Проєкт «Підтримаємо Херсонщину після підриву Каховської ГЕС!» за підтримки ACTED метою якого є надати допомогу постраждалим від підтоплення після підриву Каховської ГЕС у Білозерській, Дар’ївській та Калинівській громадах Херсонської області. В рамках Проєкту передбачається закупівля текстильних виробів (рушників, ковдр, подушок, постільної білизни) та харчових ємкостей для води за безготівковим розрахунком.

ГО “Білозерський центр регіонального розвитку” оголошує початок проведення закупівлі та відбір постачальника, який зможе надати текстильні вироби та пластикові харчові ємкості за безготівковим розрахунком, а саме:

1.Ковдра (145*215) або аналог у кількості 250 шт.
2.Ковдра (175*205) або аналог у кількості 250 шт.
3.Ковдра літня (175*205) або аналог у кількості 500 шт.
4.Рушник мікрофібра банний або аналог у кількості 500 шт.
5.Рушник махровий банний або аналог у кількості 500 шт.
6.Рушник для обличчя (35*75) або аналог у кількості 500 шт.
7. Подушка (50*70) або аналог у кількості 1000 шт.
8. Комплект постільної білизни двоспальний (180*210) або аналог у кількості 500 шт.
9. Комплект постільної білизни односпальний (150*210) або аналог у кількості 500 шт.
10. Ємність для питної води (20-30 л) або аналог у кількості 500 шт.

За результатами збору пропозицій буде відібрано постачальника, з яким буде укладено договір на постачання вказаних в переліку вище текстильних виробів та пластикових харчових ємкостей.

Кінцевий термін збору пропозицій – 29 червня 2023 року 18:00 за місцевим часом. Пропозиції, які надійдуть пізніше зазначеного терміну, до розгляду не приймаються. Учасники закупівлі повинні подати пропозиції, що містять відповідну інформацію або відповідно до офіційного формату пропозиції, що додається.

Кандидата-переможця конкурсу буде обрано не пізніше 30 червня 2023 року. Оприлюднення інформації щодо переможця відбудеться протягом 5 (п’яти) робочих днів після офіційного затвердження результатів закупівлі. Закупівля буде здійснена після узгодження з донором.

Пропонуйте тільки ті варіанти, які є в наявності, та/або доступні протягом 20 днів з дати підписання Замовлення на поставку. Зверніть увагу, що всі пропозиції, яких немає на складі та які не можуть буту готові до доставки протягом 20 днів з дати підписання Замовлення на поставку, будуть визнані технічно неприйнятними.

Комерційні пропозиції щодо участі у закупівлі очікуємо за електронною адресою: bilozerka.center@gmail.com та olga.plotnik1984@gmail.com.

Довідки за телефоном +380661409351 Плотнік Ольга.

Дописати коментар

0 Коментарі